top of page
  • תמונת הסופר/תנעמה צובל

מי הזיז את המיניות שלנו (וגם, רצון מול חשק. כן, כן).

אתחיל מהסוף: זה לא רק אצלכם! הכל בסדר אצלכם! קורה שמאבדים חשק! יש מה לעשות עם זה! עכשיו כשסגרנו את הפינה הזאת, אתחיל לפרט.

כמעט בכל ייעוץ זוגי שמתרחש אצלי בקליניקה, עולה עניין המיניות. זה יכול להיות אצל זוג חדש ויכול להיות אצל זוג ותיק, יכול להיות שאחד מבני הזוג היה רוצה משהו אחר או משהו נוסף ומתבייש לפתוח את הנושא ויכול להיות שאחד מבני הזוג בתקופת יובש שבאה מהרגל, עייפות, שיגרה, הריון, הנקה וכו'. התסכול יכול להגיע מהגבר, יכול להגיע מהאישה או משניהם, אצל זוגות חד מיניים, דו מיניים ובכל גיל. כן, אצל כ ו ל ם.

במהלך הפגישה, כמעט תמיד בהתחלה הזוג מתחיל מלפתוח נושאים אחרים. כן, זה קצת מביך את הזוג וכן, אני מודעת שאולי גם קצת בודקים אותי. עד כמה אפשר לספר לי ולאיזה רזולוציות של בעיות אפשר להגיע. רמז: מה שמרגישים ← תשובה: מה שמרגישים

אחרי שקצת מדברים ומכירים, הולכים קצת מסביב ומדברים על הכל בממש מרומז. "העניינים", "הדבר הזה שקשה לנו לדבר עליו פה" או "ה...אינטימיות" מגיעים לדבר על הדבר עצמו. כן, סקס! (לנושא האינטימיות אגיע בהמשך).

אז סקס ורצון מול חשק כולם רוצים לרצות. כן, אם כולם היו מצליחים לרצות, כנראה שאף אחד לא היה מתוסכל. רק מה לעשות שהרצון מושפע מהחשק והחשק מושפע מהמון דברים שלא תלויים בנו? זמן, הורמונים, משיכה, ריכוז, הסחות דעת, תזמון, תדירות, ילדים שמחליטים שלהיות ער זה הלישון החדש וכו'.

אם יש רצון, זה אומר שחסר החשק. בואו נמצא דרך לזמן אותו. על רוב הדברים אפשר לעבוד. כן, כן, יש כל מיני תירגולים נחמדים וזוגיים שיכולים מאוד לעזור. והחדשות הטובות? בהתחלה בכלל לא צריך לתרגל את הסקס. התרגול מתחיל בדגש על האינטימיות. כן, אינטימיות. לפני שניגש לתותחים הכבדים ולדבר שממנו מנסים להתחמק באלגנטיות... או שלא באלגנטיות! אנחנו נחזור רגע להיות זוג. זוג! זוג שקצת נוגע, קצת מלטף, קצת מתחבק, קצת מתנשק וקצת לא צוות שמתפעל בית או מסמן V על סקס. כי כבר עברו שבועיים ולא נעים.

מכירים את זה שזוג חדש רוצה כבר להיות ותיק ולהרגיש בנוח, בעוד שזוג ותיק ממש מתגעגע לפרפרים של ההתחלה? אז תרגול של אינטימיות, הוא הוא כנראה הדבר הכי קרוב להתחלה שאפשר להרגיש. וזה ואוו.

כמה טיפים לאינטימיות? מחמאות, גילויי אהבה, פתק על המקרר, העלאת זכרונות מתוקים ומחוות קטנות. ויש עוד עולם שלם של אינטימיות עם קצת יותר רמיזות והצהרת כוונות. כן, כן. אז לא, אני לא אפרט פה את כל הקסמים של מה ואיך פה כי זה אמור להיות מותאם לכל זוג… טוב וגם בשביל זה אשמח שתגיעו אלי. ביחד נמצא את הדרך לעבוד על האינטימיות. המשך שבוע שמח ואינטימי לכולנו :-)

0 תגובות
bottom of page